Indkøbskurv

Handelsbetingelser

Retur og reklamation


Når du har oprettet en returnering, vil du blive kontaktet af vores kundeservice afdeling.

Mens du venter, kan du pakke din(e) returvare(r) forsvarligt ned i en kasse eller pose, og mærke pakken tydeligt med det RMA nummer, som fremgår at din returordrebekræftelse.

Når du modtager en returlabel, skal du hurtigst muligt indlevere pakken i en GLS pakkeshop.

Husk at få kvittering for indlevering af pakken. Dette er din sikkerhed for pakken.

Din retur bliver håndteret hurtigst muligt efter, vi har modtaget den. Behandlingstiden er 3-5 hverdage, og du kan forvente at modtage returbeløb på den konto, som købet er foretaget fra 2-3 dage herefter.

Det koster kr. 55,- at returnere en pakke. Hvis returårsagen er en fejl foretaget hos Orloff Firmatøj A/S, er returneringen gratis. Regningen for returfragt vil blive modregnet i kreditnota eller sendt til din virksomhed.

Se øvrige betingelser i vores handelsbetingelser.

 

Handelsbetingelser ved køb hos Orloff Firmatøj A/S

 

Virksomheden

Orloff Erhverv A/S (juridisk navn, benævnes i nedenstående som Orloff Firmatøj A/S)
Tarupvej 53
5210 Odense NV
CVR nr.: 16942634
Telefon: 66162477
E-mail: orloff@orloff.dk

 

Bestilling

Du kan bestille varer fra Orloff Firmatøj A/S på følgende måder:

  • Webshop (kundespecifik)
  • E-mail
  • Telefonisk bestilling

 

Priser

Priser er angivet som priser eller point. Alle priser på B2B websitet angives eksklusiv moms.

Der tages forbehold for fejl i de angivne priser/point.

 

Betaling

Beløbet vil blive faktureret i henhold til den gældende aftale, der er med virksomheden. Benytter du eget kort, vil penge blive trukket tidligst, når vi afsender varen.

Hvis der er egenbetaling, kan der benyttes følgende: VISA-Dankort, MasterCard eller mobilepay.

 

Levering

Orloff Firmatøj A/S benytter følgende fragtfirmaer:

  • GLS
  • Post Nord
  • Danske Fragtmænd
  • ​UPS

 

Vi sender til hele Danmark. Fragtprisen er individuel for den enkelte kunde.

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Hvis du beder os om at “stille” forsendelsen et sted, så den ikke bliver modtaget eller kvitteret for, sker dette for egen regning og ansvar.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Vi afsender dine varer hurtigst muligt, men inden for 14 hverdage, hvis der ikke er tale om en speciel ordre.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter, du har opdaget manglen/fejlen. Orloff Firmatøj A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Kopi af følgeseddel eller faktura skal medsendes. Vi modtager ikke forsendelser pr. efterkrav.

Er der tale om tilbagebetaling, skal du medsende bankoplysninger i form af reg. nr og konto nr, hvis ikke du har benyttet dit kort til betaling.

Ved reklamation kontaktes kundeservice på orloff@orloff.dk eller på telefon 30 90 40 40.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.

- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Returordre håndteres via din webshop. Varer skal returneres i original emballage og kun såfremt produktet ikke er udgået.

Der gives ikke returret på tilpassede produkter med tryk, broderi eller skrædder.

 

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Vores konsulenter står klar med
den rette vejledning
Åbningstider
Mandag - torsdag
kl. 8.00 - 16.00
Fredag
kl. 8.00 - 14.00
Her finder du os